22 May 2009

MAHKAMAH RAKYAT IKTIRAF NIZAR SEBAGAI MB


Mahkamah Rakyat memutuskan bahawa Dato Seri Ir Hj. Nizar Jamaludin sebagai Menteri Besar Rakyat walaupun Mahkamah Rayuan hari ini yang bertindak sebaliknya apabila mengistiharkan Datuk Zambry Abdul Kadir sebagai Menteri Besar.

Segala keraguan dan kemunsykilan wujud konspirasi terancang teserlah berdasarkan keputusan Mahkamah yang seolah-olah berada di bawah telunjuk Umno@BN.

Apa pun keputusan yang dibuat pada hari ini tidak mampu memadam dan menghakis tuntutan pilihanraya semula di Perak oleh majoriti rakyatnya. Saya yakin keputusan mahkamah hari ini akan meningkatkan simpati dan sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat di Perak dan seluruh Malaysia untuk menumbangkan Umno@BN dalam pilihanraya umum akan datang.

2 comments:

Unknown said...

Ya! saya sokong penuh artikel ini...

Allahuakhbar!!

Anonymous said...

kami akan sentiasa mengiktiraf DS IR NIZAR sbagai MB PERAK yang SAH!! pohon sultan perkenan untuk bubar dun segera...biar rakyat yang tentukan siapa yang layak menjadi MB yang sah..mahkamah skrg tak boleh nak dipercayai kerana didalangi atau mengikut telunjuk BE END UMNO sahaja..mereka akan buat apa sahaja demi kepentingan politik mereka bukannya seperti slogan 1 malaysia yang mereka laung-laugkan 'rakyat didulukan'...baru beberapa bulan najibtuya memerintah,tetapi sagala kebodohannya sudah terserlah...ingatlah wahai orang-orang BE END UMNO...anda sedang menuju ke alam 'kematian'....BE END UNMO bakal menjadi satu sejarah yang menarik pada permulaannya tetapi 'hancur' di penghujung ceritanya disebabkan oleh pemimpinnya masa kini yang lebih mementingkan kuasa,pengaruh,pangkat,wang,rahsuah dan segala macam jenis penyelewengan...bukannya menjalankan amanah berkhidmat untuk rakyat.... BE END UMNO!!!