28 March 2011

SAH!!! NAZRI AZIZ AKAN PERTAHANKAN RAHIM TAMBY CHIK

Memang tidak salah dan tidak sukar rakyat Malaysia menduga bahawa Umno memang terlibat dalam menghasilkan video lucah untuk memburuk-burukkkan dan memalukan Dato Seri Anwar Ibrahim.

Sehingga hari ini Umno/BN dan polis lebih berminat untuk menggunakan segala kepakaran yang ada untuk mengesahkan dalam video itu adalah Anwar berbanding mengheret penyebar fitnah dan penyiar video lucah. Maka tak pelik Yury KRU yang merupakan ahli pemuda Umno antara yang dilantik sebagai 'suruhanjaya bebas' untuk mengesahkan ketulenan video tersebut.Skripnya hampir sama dengan Cerita Liwat 1 dan Liwat 2.

Hari ini, konspirasi Umno melalui menteri menjaga undang-undang makin terserlah apabila berkata bahawa Rahim Tamby Chik yang menjadi ketua geng Datuk 'T'emberang boleh dilindungi undang-undang kata menteri berkenaan. Hebatkan? lepas ni makin berkembang dan meriahlah industri video seks di Malaysia kerana mereka juga boleh dilindungi undang-undang. Cuma sebelum menyiarkan apa-apa video lucah niat kena ikhlas dan jujur macam Rahim Tamby Chik!

Maklumat lanjut sila baca sini

2 comments:

otaklunyai said...

Alah apa nak heran... dua2 ekor tu sama je 2 kali 5... nanti masuk sama2 masuk neraka, berjiran. Mereka ni bertolong2 kejalan kemungkaran... bukan bertolong2 kejalan yg benar...

Anonymous said...

sekor berok...sekor lg biawak....aper lgg sgttt...