21 March 2011

UMNO-BN AKAN ROSAKKAN MINDA RAKYAT DENGAN CERITA LUCAH SELAGI BERKUASA

Rakyat di negara ini wajib menukar kerajaan Umno-BN yang ada pada hari ini jika tidak mahu anak-anak dan juga generasi hari ini dan akan datang dirosakkan dengan cerita-cerita berunsur lucah.

Selama ini generasi muda di negara ini didedahkan dengan cerita seks melampau yang dihalalkan oleh Umno-BN melalui Konspirasi Liwat 1. Macam-macam istilah lucah dan cerita-cerita dalam kelambu dihidangkan kepada rakyat di negara ini.

Apabila Liwat 1 gagal, muncul pula Liwat 2. Maka sekali lagi golongan mudah ditayangkan cerita lucah percuma tanpa sebarang sensor daripada Finas. Namun Liwat 2 juga tidak memuaskan hati mereka. Walapun puak-puak dalam Umno-BN menjadi seperti hantu polong terpekik terlolong kemaruk kepada DNA Dato Seri Anwar itu juga tidak cukup memuaskan hari mereka.

Maka, hari ini ada pula Video Seks Anwar yang kononnya dirakam di sebuah SPA. Maka iklan percuma yang dibuat di Seri Carcosa rumah rasmi tetamu kerajaan akan terus menjerumuskan generasi muda ke lembah hina. Menggunakan rumah tetamu milik kerajaan sudah cukup memberi gambaran bahawa kerja menyebarkan video lucah ini didalangi dan direstui pimpinan pihak tertinggi.

Seolah-olah kebetulan pula, video lucah itu dilancarkan serentak dengan pembubaran DUN Sarawak. Niat jahat ini makin terserlah apabila hanya wartawan pro Umno-BN diberi tiket ekslusif secara percuma.

Adakah ini yang kita hendak pertontonkan pada rakyat khususnya generasi muda di negara ini? Selagi Umno-BN dibiarkan berkuasa lebih banyak unsur kelucahan melampau akan dilakukan semata-mata kerana takut hilang kuasa. Mereka akan lakukan apa sahaja tanpa mengira halal dan haram. Umno-BN kini dalam keadaan nazak, kenaikan harga minyak dunia semakin menghimpit dan mengeringkan rizab dan simpanan negara. Kerajaan Umno BN yang boros berbelanja dan terlibat dengan pelbagai penyelewengan tidak mampu lagi bertahan. Kalau nak naik harga minyak sekarang, rakyat akan naik minyak dan menyebabkan Umno-BN tidak popular. Maka fikiran rakyat perlu dipesongkan. Umno-BN kena buat sesuatu untuk dapat mandat besar rakyat. Pilihanraya perlu diadakan segera. Maka tanpa DNA video pun bolehlah!!!!

No comments: