19 January 2009

MANUSIA YANG BUAT NI SAMA TERUK DENGAN YAHUDI!


Media hari ini melaporkan seorang lagi bayi ditemui dibuang dalam tong sampah.Bayi malang itu ditemui masih hidup di dalam tong sampah oleh seorang pengawal keselamatan di Stesen Transit Aliran Ringan (LRT) Jelatek, di sini awal pagi ini.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, ACP Jalil Hassan berkata, dalam kejadian pukul 4 pagi itu, pengawal keselamatan berkenaan dikatakan ternampak satu pasangan sedang bergaduh di dalam sebuah kereta di kawasan itu, sebelum pasangan lelaki terlibat membuang objek yang diambil dari but kereta ke dalam tong sampah.

4 comments:

muhdzahari said...

konfem..mak die blasan tahun @ awal 20an. anak luar nikah.

ni la remaja sekarang.

kesian budak tu..

bungaraya said...

Mereka yang berkelakuan buruk sehingga membunuh bayi ini harus direjam hukumannya sampai mati. Saya rasa hukum hududlah tu. Maka ramailah umat islam di Malaysia ini akan menerima hukuman yang berat kerana mereka belum bersedia dengan akibat biasa dengan maksiat.

. said...

Hati saya berasa cukup sebak membaca kisah-kisah sebegini. Apakah kita sudah hilang kemanusiaan sehingga gagal menjadi ibu dan bapa yang baik? Binatang pun tahu menjaga anak!

Anonymous said...

Orang yang buang bayi ini sebenarnya bukan manusia, binatang pun bukan kerana binatang masih sayangkan anak. Tak tahu apa lagi nak gelar orang seperti ini...Lebih hina dari binatang yang menyondol-nyondol tu...