07 January 2009

UMAT ISLAM WAJIB BOIKOT PRODUK ISRAEL

Apa bantuan dan sumbangan kita kepada penderitaan umat Islam Palestin? Adakah kita begitu lemah dan malas untuk menadah tangan kepada Allah untuk memohon keselamatan saudara kita seagama?

Jika berdoa pun kita tidak mampu, kita WAJIB boikot semua produk yahudi Israel, Bila kita membeli produk Yahudi bermakna kita juga turut sama menyumbang kepada ekonomi Israel. Sedarlah setiap sen yang kita belanjakan tanpa disedari kita 'melabur' untuk Israel membeli kelengkapan senjata dan membayar gaji tentera mereka untuk membunuh saudara kita di Palestin. Apa tunggu lagi????









3 comments:

Teratak-Kecil said...

AllahuAkbar

Anonymous said...

Boikot harus dilakukan dengan kesungguhan dan bukan hanya setakat cakap saja. Kalau ajak orang boikot sampai mulut berbuih pun, tapi perbuatan tak bersungguh tak jadi juga. Kesungguhan kita mesti kuat kerana ia melibatkan banyak produk yang kita gunakan sama ada sedar atau tidak. Jika kita benar-benar nak boikot, kita kuatkan hati kita untuk buat. Insya Allah berjaya... Silapnya, sebelum ini kita kerap menerima kemasukan produk dari luar yang kadang-kadang kita tak sedar ia adalah produk US dan Israel... Apapun, sama-samalah kita menjayakan projek boikot besar-besaran ini... Allahuakbar...

Anonymous said...

Salam…..
saya ada buat poster boikot barangan yg support israel….kalau saudara tak keberatan bleh la letakkan kat blog saudara….
poster tersebut bleh dapatkan kat sini…

http://www.flickr.com/photos/moox02/

Rakan2 blogger lain yg nak publish kat memana website pon bole ambil dari situ….
just kredit kepada saya(moox) dan linkkan ke flickr saya…..

terima kasih….

bersama kita memboikot barangan israel….