18 May 2009

CONFIRM! UMNO PENAKUT SAH TAK BERTANDING DI PENANTI


Sah Umno tak bertanding di Penanti! Perkara ini diumumkan oleh Perdana Menteri 1Malaysia Dato Seri Najib Tun Razak sebentar tadi. Maka terbuktilah sudah Umno memang fobia dan takut dengan pilihanraya. Kalau di Penanti Umno@BN takut bertanding adakah Umno@BN berani berhadapan dengan pembubaran Dun Perak?

Sebab apa Umno@BN tak bertanding? Jimat duit rakyat....Sebab duit rakyat dah habis lebur bayar komisyen kapal selam, duit rakyat dah digunakan bayar kontraktor buat Jambatan Bengkok yang tak jadi, duit rakyat dah lebur beli jet peribadi pemimpin negara...Jadi sebab itulah Umno@BN kena jimatkan duit rakyat sekarang!

1 comment:

Anonymous said...

lega aku buat pertama kalinya dlm sejarah aku d parlimen pmtg pauh umno confirm tak bertanding.habislah niat makcik aku nak pajak rumahnya pd umno macam pru 12 lepas. kau orang nak tahu apa makchik aku dpt...mesin basuh lantai di pasang tiles+++sewa2000RM,PUAK2 UMNO dr neg sembilan dtg duduk rumah makchik aku,Shahidan kassim pula catering makanan masak2 d situ....depa ni tak pernah ikhlas kerja,semua bayar beb..