17 October 2008

DEKATILAH PERGAULAN BEBAS !



Sepatutnya itulah yang tertera pada papan tanda yang dipasang di sekitar Bandaraya Kuala Terangganu apabila kita melihat gambar tidak senonoh yang terpampang. Mungkin ini yang dimaksudkan oleh "Islam Hadhari Terangganu Bestari". Tahniah pada Ahmad Said, MB Terangganu.

4 comments:

Anonymous said...

what are you?stupid?.the message is in the eye of the beholder.if you accept the message in the wrong perception,then wrong it shall be.

heck.it's better than to display a photo of people having sex with multiple partners.

i'm sure you undertstand the subliminal message in that billboard.

Anonymous said...

Apa yang penting adalah pemahaman terhadap apa yang nak disampaikan dalam sesuatu iklan. Jika kita dapat memahami iklan tersebut, maka ia adalah iklan yang berjaya...Berkenaan papan tanda di atas, terserah kepada umum yang melihat.. Baca betul-betul "Jauhi pergaulan bebas". Jangan jadi macam penulis yang tak reti baca. Dia baca "Dekatilah pergaulan bebas"...Otak kuning!!!

Anonymous said...

mankanan...man kanan..kalau dah berpeluk tu...apa hukumnya ? siatak pe ke ? apa yang penting niat ikhlas ya tak ? Untuk makluman...hukum fekah mengajar...niat tak menghalalkan cara...baik hang pergi mengaji dah cepat bertaubat...

Anonymous said...

hidup lagi mankanan ? saya rasa man kanan seorang yang sokong secara membuta tuli apa yang kerajaan buat tanpa mengira halal dan haram. Setuju dengan orang keadilan Melaka. Insaflah wahai man kanan sebelum di bawa ke liang lahat