08 October 2008

NAJIB KEMPUNAN ?


Malam tadi kira-kira 200 orang berkumpul dan menghadiri pertemuan bersama Pak Lah di Sri Perdana Putrajaya untuk menyatakan sokongan dan meminta Pak Lah tidak tunduk pada desakan untuk tidak bertanding jawatan Presiden UMNO.

Sebentar tadi kira-kira 30 orang penyokong dan kumpulan NGO berkumpul di depan pintu Sri Perdana untuk menyatakan sokongan dan rayuan terakhir agar Pak Lah tidak tunduk pada mana-mana pihak. Nampak gayanya Najib akan kempunan untuk menjadi orang nombor satu negara.

PENYOKONG PAK LAH MENYATAKAN SOKONGAN SEHINGGA MINIT-MINIT TERAKHIR

LAMBAIAN TERAKHIR ????

5 comments:

ceria! said...

Najib bukan kempunan sebenarnya.seharusnya dia bersabar.bagi la peluang kepada Pak Lah paling kurang pun sehingga PRU yang akan datang.jika rekod kerja Najib baik sehingga itu,maka tidak mustahil dia pula yang akan ditabalkan sebagai Perdana Menteri.

Hasbullah Pit said...

Aku nampak ada 7 org je.

30 org tu masuk kira orang dalam gambar tak?

Haris Fadzillah said...

Nampaknya Pak Lah telah membuat pilihan yang tepat jika beliau berpendirian untuk bertanding bagi mempertahankan jawatan Presiden UMNO. Najib tidaklah kempunan, cuma beliau harus sabar menanti Jun 2010 untuk peralihan kuasa...

Anonymous said...

Rasanya kan 30 orang tu termasuk yang dalam gambau dan bayang-bayangnya sekali

KacangHijau said...

yang 23 orang lagi tu belum sampai kot time gambar tu di ambik.

Kalau dah orang menyokong, nampak la Pak Lah masih menerima sokongan.
Kita tengok GE UMNO nanti macam mana.