17 January 2009

PAS MENANG !!!!

Allahamdulillah Pas Menang! Hanya pengumuman rasmi sahaja yang ditunggu-tunggu. Secara tidak rasmi Pas memenangi dan mendahului jumlah kesemua undi dalam kerusi Dun di Parlimen K.Terangganu. Menurut sumber dalaman Pas setakat ini mendahului dengan lebih majoriti 2000 undi.Ribuan penyokong Pas sekarang ini sedang berkumpul di depan Stadium Negeri tempat penjumlahan undi sedang berlangsung menunggu pengumuman rasmi dari SPR. ALLAHU AKHBAR !

2 comments:

Anonymous said...

Bila dah menang, isu pengundi hantu yang dikecohkan oleh PAS pasti akan senyap seolah-olah tidak pernah pun dibangkitkan. Cuba sekiranya PAS kalah, tajuk utama Harakah pastinya berkenaan pengundi hantu...

Anonymous said...

Hantu-hantu tu memang wujud tapi dengan persiapan air tolak bala dan jampi serapah hantu-hantu tu lari berkeliaran....he..he..apalah sameon...sekarang Umno tengah cari 'kambing hitam' dan cari jalan untuk menutup 'kemaluannya' sebab umno begitu sombong dan bongkak dalam pilihanraya lalu...Ingat umno semakin menuju ke zaman kehancuran sperti menurut Ku Li...Nak duduk dalam Umno lagi Sameon???