03 April 2009

TAHNIAH NAJIB, TAKZIAH BUAT RAKYAT MALAYSIA


Tahniah akhirnya Dato seri Najib dilantik sebagai Perdana Menteri Malaysia ke 6. Lengkap sudahlah teori RAHMAN yang menjadi teka teki selama ini.

Takziah pula kepada rakyat Malaysia kerana anda kini diterajui oleh seorang Perdana Menteri yang paling kontorversi dalam sejarah Malaysia. Belum pernah dalam sejarah moden dunia, seorang Perdana Menteri dipilih di kalangan mereka yang dikaitkan dengan pelbagai skandal dan penyelewengan.

Malah negara haram Israel pun , tidak teragak-agak untuk mengheret presiden mereka ke muka pengadilan kerana terlibat dengan skandal dan jenayah.

Belum pernah dalam sejarah politik Malaysia, ahli parlimen pembangkang atau Pakatan Rakyat sebulat suara menolak calon perdana Menteri daripada parti yang menguasai majoriti di parlimen.Apa-apapun apa yang ingin dielakkan telah pun berlaku. Kepada pejuang keadilan dan cintakan kebenaran ia ibarat satu mimpi ngeri yang telah menjadi kenyataan.

Ada yang berpendapat berilah Najib peluang, masih terlalu awal untuk menilai dan menghukum beliau. Bagi saya peluang itu boleh diberi kalau sebelum ini Najib adalah seorang yang suci dan bersih dari pelbagai dakwaan.

Kita sama-sama tunggu apakah berita 'gempar' yang akan diumumkan oleh DSAI esok di Bukit Selambau. Adakah ia akan kembali membawa sinar kepada rakyat di negara ini yang suram atas pelantikan Najib? Sama-samalah kita nantikan esok.

1 comment:

IBAN MUSLIM said...

Yang pergi tetap pergi bersama Tun nya.

Misi sekarang untuk menghadapi anak mantan PM (baca Najib). Mungkin bapa dia telah mewasiatkan di dalam perlembagaan agar "lantik anaknya apabila dah besar nanti".

Negara Keturunan!