03 February 2010

BAHAN LUCAH PERCUMA


Kepada mereka yang ketagih perbuatan tak senonoh membaca bahan-bahan lucah tak perlu susah payah nak dapat bahan berkenaan. Penerbitan bahan lucah ini mendapat kebenaran dari Kementerian Dalam Negeri. Walau bagaimanapun edisi bercetak hanya akan terbit esok, manakala versi digital boleh mula diakses hari ini.

Apa yang lebih malang bahan lucah berkenaan diedarkan secara percuma di sekolah rendah dan menengah. Saya tak dapat dapat bayangkan bagaimana anak-anak yang masih mentah akan didedahkan dengan perkataan dan ayat-ayat lucah serta istilah-istilah yang meloyakan.

Tetapi itulah yang akan dilakukan untuk mengaibkan Dato Seri Anwar Ibrahim supaya rakyat lupa tentang apa yang berlaku kepada Altantuya,skandal, penyelewengan dan salah guna kuasa. Apa yang lebih penting mereka menaruh harapan rakyat akan terus memilih parti temberang yang menjadi juara mengkhianati dan menipu rakyat.

Apa yang pasti rakyat di negara ini cukup matang dan terdedah dengan maklumat di hujung jari untuk membezakan kebenaran dan kebatilan. Buatlah apa pun rakyat tahu yang mana satu kaca dan yang mana satu permata. Kadang-kadang saya terfikir kenapa mereka beria-ia mengali kubur mereka sendiri?

No comments: