09 March 2011

GARA-GARA BUKTI BULU DITOLAK, MUHYIDDIN KATA PR TAK SEBULU


Semalam Mahkamah Tinggi memutuskan bukti DNA dalam kes Liwat 2 ditolak. Antara bahan bukti yang cuba dikaitkan sebelum ialah sehelai bulu dari profil lelaki ‘Y’ yang dikemukakan oleh pendakwaraya. Apabila bukti DNA ditolak, maka bulu itu sudah tak berguna di mahkamah tetapi mungkin boleh diletakkan dalam kotak kaca untuk disimpan di muzium untuk tatapan generasi akan datang.

Apabila bukti bulu ditolak, maka ada pihak yang berbulu. Yang berbulu pastinya mereka yang beria-ia membawa dan menjaja kes ni ke hilir ke hulu. Habis semua pelakon dan pelawak diupah untuk menambah perisa cerita tentang bulu.

Maka tak semena-mena apabila bukti bulu ditolak, maka secara kebetulan barangkali Tan sri Muhyiddin Yassin semalam berkata Pakatan Rakyat tak sebulu. Kenyataan yang dibuat secara terburu-buru tanpa selidek dahulu.

Apakah Muhyiddin cemburu dengan pimpinan Pakatan Rakyat bersatu padu walhal Umno/BN berada dalam keadaan haru biru? Kalau betul-betul Umno/BN kuat dan bersatu silalah buat PRU! Bimbang nanti Muhyiddin dan Umno menangis tak berlagu!

P/S: Maaf untuk bacaan dewasa sahaja...

1 comment:

Anonymous said...

mantop lah angkasanuri wa respex sama lu wa cakap daripada dna bulu ke tak sebulu ha ha ha ha