22 March 2011

MARI BELAJAR BAGAIMANA ANWAR BUAT KERJA 3 DALAM 1

Saya mencadangkan agar Zulkifli Nordin yang kata 110% video lucah semalam adalah Dato Seri Anwar supaya belajar bagaimana Anwar boleh buat kerja 3 dalam 1. Melanggani pelacur sambil bergurau senda bersama keluarga dan anak cucu serta boleh melayari Twitter dan Face book. Hebatkan? Kalau nak fitnah pun patut-patutlah....Tak takut dosa pahala ke? Macam mana Zulkifli Nordin kata 110% sama? Polis pun tak siasat lagi? Sumber klik sini

3 comments:

Anonymous said...

UMNO buat kerja dia tak fikir bahawa mereka telah menjejaskan industri pelancongan Malaysia. Siapa nak datang ke Malaysia, kalau bilik hotel boleh ada kamera yang merakam aksi peribadi?

Dulu cerita Soi Lek sekarang cerita mirip rupa Anwar. Beranikah pelancong nak berhoney moon di Malaysia lagi selepas ini?

Yang baru kahwin tu.... honey moon sahajalah di rumah, silap langkah anda akan menjadi pornstar di seluruh dunia, malu satu kampung oooi.

mosabit said...

buat penat jer layan orang giler niiii..

biarkan mereka giler dengan grombolan mereka......

nak pam tayar ketapi ker....

nak memancing ikan di padang bola ker......

nak cat semua daun di malaysia ni warna biru ker..

nak kata bikmama tu anak dara kerr..

nak kata apa pun biar kannn...

kerana kalau kita layan...kita pun sama giler gak..

ada aku kisah????...

ka hkah kah kah kah kah ...

Anonymous said...

DSAI harus ambil tindakan terhadap zul kulim. DSAI tidak harus biarkan makhluk ini bersenang-lenang buat fitnah. kenakan saman rm1 bilion kepada makhluk ini agar ia bankrap dan akan lucut jadi mp.