12 April 2011

ENGGAN NAMA PENGGANTI BUKTI TAIB MAHMUD NAK BINA DINASTI


Apakah Tan Sri Taib Mahmud akan berhenti? Persoaalannya bila dan siapa pengganti? Soalan-soalan yang tidak mampu dijawab sampai hari ini. Tidak kedengaran pula soalan-soalan ini berani ditanya oleh wartawan pro BN semasa sidang akhbar bersama ketua menteri itu.

Rakyat Sarawak sudah cukup muak dan meluat sepanjang tempoh 30 tahun Taib Mahmud memerintah Sarawak. Perdana Menteri cuba meredakan perasaan tidak puas hati rakyat Sarawak dengan merayu kepada rakyat Sarawak semalam...percayalah pada saya, Taib Mahmud akan berhenti....Siapa yang nak percaya pada Najib. Untuk mendapat jawapan sebenar dari pemimpin Umno-BN tidak susah. Kalau mereka kata tidak ya le tu..contoh harga minyak tak akan naik..harga barang tak akan naik...Kita tidak terlibat dengan tuduhan liwat...kita tidak terlibat dalam isu video seks...maknanya....???

Sama lah macam Najib kata Taib akan berhenti bermakna Taib Mahmud akan terus memimpin Sarawak selagi nafsu nafsi masih tinggi. Jadi sebab tu lah, Taib Mahmud tidak mampu untuk menamakan penggantinya. Mudah, sebabnya belum ada pengganti! Maka macam mana rakyat Sarawak nak gantikan Taib Mahmud. Tidak ada cara lain selain terus memberi sokongan kepada Pakatan Rakyat.

1 comment:

TEKONG DARAT said...

http://debatapasaja.blogspot.com/2011/04/berita-lawak.html