24 June 2011

DEMONTRASI MENYOKONG VIDEO LUCAH,...BUKAN DI AMERIKA TETAPI DI MALAYSIA!

Hari ini bertempat di kompleks Mahkamah Jalan Duta geng songkok tiga jengkal membuat demontrasi menyokong Dato T. Saya menghormati hak mereka untuk berhimpun dan berdemontrasi seperti termaktub dalam pelembagaan. Cuma yang menghairankan mereka berhimpun menyokong Dato T yang dituduh menayang video lucah. Adakah dengan menyokong orang video lucah yang dikatakan sebagai menyelamatkan negara? Adakah dengan menyokong budaya lucah layak digelar sebagai pejuang kebenaran ala geng songkok tiga jengkal?

Demontrasi itu berlangsung secara aman tanpa ada water canon dan gas pemedih mata. Kita tunggu bagaimana adakah layanan serupa akan diberikan polis kepada demontrasi Pemuda Pas di hadapan Utusan Malaysia hari ini.

Jika layanan terhadap demontrasi terhadap 'benda kotor' hari ini dibenarkan oleh polis bagaimana pula layanan polis kepada demontrasi 9 Julai 2011 menyokong benda 'Bersih"? Kalau polis halang dan buat provokasi confirm demokrasi pilihanraya di Malaysia menyokong perkara jijik dan kotor!

1 comment:

budak tadika yg berfikir said...

Ni jenih bengong boh....