12 October 2008

KALAU DAH NAMANYA UMNO...

Baru beberapa hari persidangan mesyuarat Umno peringkat pemuda,wanita, puteri dan bahagian berlangsung dah macam-macam kekalutan berlaku.

Di Bukit Bintang semalam mesyuarat Puteri Umno ditunda saat-saat akhir hingga menyebabkan ahli puteri di situ hampir berselising lengan.Perasaan tidak puas hati berlaku apabila segala persediaan seperti tempat, makanan dan jemputan tidak dapat digunakan akibat pembatalan saat-saat akhir mesyuarat tersebut.

Aksi menarik Ketua Puteri Umno Bukit Bintang dengan seorang perwakilan

sementara itu di Sempurna Sabah mesyuarat perwakilan peringkat Perwakilan Pemuda terpaksa dirujuk kepada Perhubungan Umno negeri kerana lebihan kertas undi dalam pemilihan ketua pemuda. Tetapi yang ini tak pelik, isu lebihan kertas undi dan pengundi hantu ini sudah sinonim dan seringkali dikaitkan dengan Umno sama ada dalam PRU atau pemilihan di peringkat bahagian dan pusat.

Lagipun, bab lebih melebih ni adalah perkara biasa bagi Ketua Bahagiannya Datuk Seri Mohd Shafie Apdal yang sebelum ini menerajui Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna sehinggakan harga barang keperluan di negara ini semasa kementerian ini diterajui oleh beliau sentiasa naik melebih-lebih !

Selepas ini kita akan dihidangkan lebih banyak episod menarik dalam pemilihan Umno.Sama-sama kita nantikan episod yang seterusnya.

No comments: