30 March 2009

PROJEK "MEE SEGERA" MAI DAHHHH....

Hari ini Umno@BN terus menggunakan taktik lapuk untuk memancing undi melalui projek 'Mee segera". Hari ini Umno@Bn melalui Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan akan melaksanakan projek menaiktaraf infrastuktur di kampung baru seluruh negara.

Menteri berkenaan Datuk Seri Ong Ka Chuan berkata kerajaan memperuntukkan RM30juta di bawah pakej rangsangan kedua yang diumum baru-baru ini bagi melaksanakan semua projek naik taraf kemudahan di 157 buah kampung baru yang terlibat.

Inilah sikap talam dua muka pemimpin Umno@BN yang sebelum ini mengabaikan projek kampung baru. Malah pemimpin Umno@BN sebelum ini mengkritik kerajan Pakatan Rakyat di Perak apabila memberi tumpuan kepada projek membangunkan kampung baru kononnya mengikut telunjuk DAP.

Umno@BN kelihatan sudah kering modal dalam kempen kerana menyedari isu 'derhaka' dan Pas alat DAP yang cuba dimainkan mereka hanya menjadi modal 'penyedap' ceramah dan kempen Umno@BN tetapi hakikatnya isu ini tidak akan mampu mengubah sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat yang tak sabar-sabar menunggu hari pengundian untuk mengajar kebiadapan dan keangkuhan Umno@BN.

No comments: